woensdag 23 november 2011

Handgemaakte (infinity)sjawl

Hallo, lieve bloglezers,

Is wel een tijd terug dat we hadden geblogd, maar in de tussen tijd was er veel gebeurd, had een jurkje voor mijn zus gemaakt en deze leuke(infinity) sjawl voor een vriendin kado gegeven.
Voor de komende winter maanden een beetje warm te houden, komt altijd goed van pas natuurlijk.
Met handleiding van een oude burda boek collecties die ik bezit, ging ik gelijk aan de slag met deze mooie resultaat is het geworden.
En zeer binnenkort geef ik eentje weg en zou ik meer modellen van maken, zo hou de blog goed in de gaten.
Tot snel weer...

Is it a while back we had blogged, but in the mean time much had happened, had a dress for mysister and made ​​it fun (infinity) scarf for a friend as gift.
For the coming winter months a little warm up, is always awesome of course.
Tutorial from a old burda collection I have.
And very soon I give one away and I would make more models, so keep an eye on the blog.
Until then ...


1 opmerking:

Welcome in my world!!!

Wat leuk dat je een bericht achterlaat..
You comment make me so happy...
If you like my blog you feel free to follow... when I had a chance I come and visit yours...


Abonneer ook via e-mail, Thank you!

God Bless you all!!!