maandag 13 februari 2012

Oproep:Doneren cadeautjes voor ziek jongetje




Hallo, lieve bloglezers,


Ik was laatst op twitter en een ding weet ik toen ik de tweet van @lovetobemama  voorbij zag komen en bovendien zonder twee keer erover na te denken,dacht ik, ik help mee.
Er is gevraagd om spulletjes voor een klein jongetje met onbekend ziektebeeld, om een hart onder de riem te steken en zijn familie natuurlijk.
Image DetailIk doe graag mee en bovendien had ik al mijn planning gemaakt en ga deze familie die ik niet ken een hart onder de riem steken.
Deze verhaal kan je hier teruglezen, het had mee echt mijn hart geraakt.
Wil je ook meedoen en meehelpen? kijk snel hier.
Ik ga maar weer snel aan de slag , om op tijd items op te sturen ieder geval voor 18 februari, en dat ga me lukken!

I will make some stuff as donation for a very ill boy and his family, it touches my heart and without thinking twice I will help, more you can read here(sorry is in dutch only)

1 opmerking:

Welcome in my world!!!

Wat leuk dat je een bericht achterlaat..
You comment make me so happy...
If you like my blog you feel free to follow... when I had a chance I come and visit yours...


Abonneer ook via e-mail, Thank you!

God Bless you all!!!