donderdag 1 maart 2012

Caplet

Hallo lieve bloglezers,

Het is uiteindelijk een caplet geworden!
Mijn vriendin en een kennis had me een tijd terug een poncho om voor ze te maken.
Ik had een patroon ook zelf gemaakt, maar aangezien zij deze patroon had gezien en ik zelf op www, was ik gelijk aan te slag voor haar. helaas was die maat S te klein, dan maar voor maat M en uiteindelijk is het de resultaat geworden die ik wou hebben en bovendien deze patroon was gratis en gaat enige aanpassingen maken om het eigen te maken.
Ben met eentje voor mezelf in mekaar aan het maken, zo fijne patroon om mee te werken.
Hier de caplet maat:S eerste poging:



SIZE S

SIZE:M




En deze is maat M dus de goede maat voor haar tweede poging:

Oh ja de patroon had ik gevonden op www
credit: www.fleecefun.com
Wat vindt je ervan?

Hello dear blog readers,

Finally the outcome is a caplet!
My best friend and  a friend asked me while back to make a caplet to for them.
I had a pattern also homemade HERE, but since they had seen this pattern on www, I like to work it out for her. Unfortunately that was size S is too small, but for size M and ultimately the result became better that I wanted to  make adjustments to make it my own.
I am making  one for myself, I love this pattern.
Here the poncho size: S first try and the other caplet size : M

Pattern I found on www


credit: fleecefun.com









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welcome in my world!!!

Wat leuk dat je een bericht achterlaat..
You comment make me so happy...
If you like my blog you feel free to follow... when I had a chance I come and visit yours...


Abonneer ook via e-mail, Thank you!

God Bless you all!!!